niñera esta tarde

Barnvakt ikväll. Mis padres är på kräftskiva så jag får ta hand om gullungen. Fast längtar tills hon ska sova... Då blir det vänner avsnitt i överflöd!! Det är nog helt klart bästa serien. Visst, OTH mm är också sjukt bra, men man blir alltid så glad av Vänner. Går inte att låta bli att skratta. Sa härliga! VIlken säsong är bäst egentligen? Någon som vet? Laddat hem fyran nu, men mest för att jag typ nästan inte sett något av dom avsnitten. Vilken säsong är det då Chandler och Monica blir tms?

Var på stan med Sanna idag. Köpte en röd, addidas VCT tröja, för 700kr! :O Det är bajsdyrt men har velat ha en sedan typ början av nian så idag blev det äntligen av. Nöjd.

Igår kväll var det kul med Rockband hos Axel. Måste vara det absoluta roligaste spelet. Och Rebecca jag har sån tur att jag har dig! Du skulle bara veta... Nu börjar project runway igen. Råkade somna när finalen var, men nu äre repris :]

"Well, none of us really fancy it, Harry," said Fred earnestly. "Imagine if something went wrong and we were stuck as specky, scrawny gits forever."
- Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

Dom strular för första gången i fjärde säsongen men blir tsm på riktigt i femte :D jag älskar också vänner!!!! Jag är på sjunde säsongen nue..

2008-08-30 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0