El Colegio de nuevo

Så var skolan igång igen. Känns bra, har saknat allt, utom läxorna, proven och ja... Men ska väl ta mig igenom dom också hoppas jag. Fick våra betyg på uppropet. Hade ändå gått rätt så bra för mig, bättre än vad jag trodde. För trodde verkligen inte att jag skulle få mvg i estetisk orientering, eller verksam het vad det nu är för skillnad. Fick iaf mvg i båda vilket var kul. Har ett rätt så bra schema, bättre än förra året;
 
Måndagar: 8.25 -15.40 
Tisdagar: 10.00 - 14.40
Onsdagar: 11.35 - 16.20
Torsdagar: 8.25 - 16.20
Fredagar: 8.25 - 14:35

Fast det dryga är ju att bussarna inte riktigt stämmer så bra ^^ Men får väl se till att vara duktig att plugga eller göra något vettigt de timmarna jag kommer vara på skolan... Kommer aldrig att hända, men jag ska göra ett försök! Tycker synd om Hampus som slutar ca halv fem varedaste dag!
Jag kommer att få ha Madde i sång :) Som vi hade i kör i sjuan! Blir superB tror jag :) Men lite läskigt, eller, jag menar jag kan ju inte sjunga!

Kommer också att bli Musikal på Umeå Dansskola med Hanna och Jennifer :D Superroligt! Hoppas jag! Även fast jag inte kommer klara av det, jag lovar det blir alldeles för svårt för mig.

Alla Orienteringstävlingar går för övrigt bajsdåligt just nu. Alla i familjen blir DM  -mästare... Utom jag som sabbar mina resultat mer och mer!

♥ Måste göra någonting åt det.

Läste nyss ut Som jag vill vara, av Katarina won Bredow. Sjukt bra bok. :) Gillar den mycket, fast det blev ganska svårt där ett tag. Tyckte typ det blev för mkt känslor för mig xD Eller jag vet inte. Kan ju inte säga att jag känner igen mig i den, verkligen inte! Men fick ändå sånt meddlidande. Nu blire DM-middag med lax, patatasfritas och hollandäää sås, för att fira att det gick såå underbart bra för alla. utom lilla jag som bara skämmer ut mig. Varför!?

Uncle Vernon and Aunt Petunia froze where they stood, staring at Dudley as though he had just expressed a desire to become a ballerina.
- Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Jag ska också dansa musikal, eller... jag ska prova det ivartfall. Men jag tror nog definitivt att det kan nog inte gå värre för dig än för mig, du har ju dansat mer än mig ^^ Plus så kan ju Hanna och Jennifer hjälpa :)

2008-08-24 @ 20:21:30
Postat av: G.

OCH VADÅ INTE KAN SJUNGA? LÄGG AV OMEDELBART MED DET DÄR! Du kan ju visst sjunga, det gjorde du bevisligen i tre veckor :)

2008-08-24 @ 20:26:03
Postat av: Hanna

Okej Sanna...



1. Du är farligt duktig på att sjunga. Jag är seriöst avundsjuk hur du kan få din klang så mjuk och göra så att det låter så lätt att sjunga.



2. Musikalen blir kuung! Det här är ju bara roligt!

We go together!

2008-08-25 @ 17:38:30
Postat av: G.

Hahahah jo för mig är det det, det är bland det värsta jag vet (förutom redskap och cirkelgymnastik) :P

2008-08-29 @ 17:22:59
Postat av: Rebecca

Tack Sanna för att jag har dig med!!! Underbara du! Och du kan visst sjunga hur bra som helst! Det är vi många som tycker! O du kan! haha du har utvecklats en del sedan Dansa I Neon xD

2008-09-02 @ 13:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0