Viernes!!

äntligen fredag äntligen fredag! Känns underbart. Hade ingen piano lektion idag så fick sluta tidigare. Var bra, jag hade inte alls övat lika mycket på läxan som jag borde ha gjort! Så nu får jag till nästa Fredag på mig igen. Hade ingen kör heller, och nästan ingen Ensemble. Läraren var sjuk så vi fick spela på själva vilket inte blev så lyckat. Alla började ju bara spela på egna låtar osv. Vi ska spela Somliga går med trasiga skor, ganska långtråkig låt egentligen, men härlig.
Idag träffade jag också SO-lisa, min gamla lärare. Det var typ konstigt, har itne sett henne en enda gång sedan den andra skoldagen i höstas. Men det var trevligt att höra att hon mådde bra ^^ Imorgon ska jag hjälpa Sanna med matten, så idag har jag köpt dajmtårta som vi ska tjocka i oss. Haha, det blir gott.
Ikväll blir det så ska det låta och mys med la familia <3!

Okej nu kommer det citat ur Hemligheternas kammare i fortsättningen. Jag tänkte att jag skulle sluta på topp med:

"So light a fire." Harry choked.

"Yes - of course - but there's no wood." Hermione cried, wringing her hands.

"HAVE YOU GONE MAD?" Ron bellowed. "ARE YOU A WITCH OR NOT?" Ifrån De vises sten. Helt otroligt citat! :) Aja, nu blir det snart middag hoppas jag. Adios


"I WARNED YOU. I WILL NOT TOLERATE MENTION OF
YOUR ABNORMALITY UNDER THIS ROOF."
- Uncle Vernon, Chambers of seacrets
Abrazos 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0