Un noche terrible

Okej Fanny. du har rätt, nu måste jag skriva ett nytt inlägg, det var lite länge sen sist. Men har haft lite fullt upp.

Det var fredagskvällen det, undrar hur mycket man kan skrämma upp varandra. Först husvisning hos Simon, det var trevligt, sen husvisning hos Rebecca. Fast kan jag väl redan varendra liten vrå. Men inte Simon. Sen blev det choklad/banan-milkshake, och jordgubb/hallon/vanilj-milkshake. Det var mumma. Sedan kom vi in på spöken, läskit! Pratade om blåliden till i sommar, vi måste verkligen fara,  vet ni hur läskit det kommer bli! Ingen täckning, bara en gammal stuga uppe på en ensam kulle. Tillsammans med spöken. Om det nu finns några, fast det är klart det gör. Övernatta på Blåliden själva samtidigt som man kör typ anden i glaset. Jag är typ säker på att jag inte vågar, men man får plåga sig själv. Det är ju lätt att vara kaxig nu, men det blir säkert tårar för mig. Jag börjar ju typ grina, eller det kommer tårar jämt när jag blir rädd. Måste träna bort dom, vill inte gråta ju. Det är bara sorligt. Aja, iaf sen såg vi på "Ghosthounting with McFly". Det var också läskit, men sen blev det för läskit och vi blev bara tröttare och tröttare så vi gick och lade oss. Sen skrämmde viktor livet ur oss genom att skicka ett sms så hela rummet blev upplyst, ingen vågade gå ner och ta mobilen så Rebecca fick sträcka sig uppifrån sängen. ^^ Förlåt, jag borde ha gjort det. Men det var en lyckad kväll iaf :)

Mis padres y mis hermanos är borta i helgen. Elina har skidtävling först i sorsele och sen i storuman, orka fara så långt bort :P Det är härligt att vara hemma själv, men ingen har tänkt på att jag har träning imorgon, så nu har jag ingen aning om hur jag ska ta mig in. Hoppas på mormor eller någon annan :P Nu ska jag äta glass och se på så ska det låta.


"Shan't say nothing if you don't say please," said Peeves in his annoying sing-song voice.

"All right - please."

"NOTHING. Ha Haaa. Told you I wouldn't say nothing if you didn't say please. Ha ha. Haaaaaa." And they heard the sound of Peeves whooshing away and Filch cursing in rage.  
- Philosopher's stone

Abrazos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0