Un musical de Harry Potter

Oj jag fick värsta rycket. Lekte sönder med photoshop. Jag visste inte att man kunde hitta en massa egna "brushes" och lägga till. Hittade en massa med superfina blommor, träd, städer, stjärnor osv. Oj vad man kan göra snygga grejor nu känns det som. Hittade några som var som ögonfransar och munnar. Det var coolt att lägga till vääldigt långa ögonfransar på en själv. Man kunde göra mycket snyggt. Så lekte lite och gjorde om headern till min blogg. Det var kul med alla blommor, grässtrån m.m. Haha snyggt va? ^^

Men iaf så verkar det nu som om det är bestämmt att det blir av en musikal. På sidan http://www.harrypottertickets.net/ verkar det iaf som om showen är igång och söker skådisar till den. Jag hoppas verkligen att jag kan fara till london och se den när den blir av!

Har lite dåligt samvete över att jag inte har gjort någonting alls på hela dagen. Har städat litelite, och suttit vid datorn. Jag har ju både pianoläxa och svenskaläxa. Så nu måste jag gå och plugga. :/ Hare bra.


"So light a fire." Harry choked.

"Yes - of course - but there's no wood." Hermione cried, wringing her hands.

"HAVE YOU GONE MAD?" Ron bellowed. "ARE YOU A WITCH OR NOT?"  
-Philosoperh's stone

Haha, abrazoz


Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj oj oj vad fin din header blev :)

2008-04-10 @ 21:20:08
URL: http://fabulousfay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0