Un concurso de Harry Potter !Estúpendo!

Jag har typ gjort illa foten, eller framsida vad/vristen på något sett. Mamma tror att den är överansträngd, men jag har ju itne gjort någonting jättejobbigt! Så det gick inte alls bra på träningen. Jag försökte hänga med Sofia, men det gick inte... var tvungen att släppa henne. Fick för ont. Det går bra när det bara är rak väg, men när underlaget blir ojämt gör det ont i varje steg. Hoppas det går över snart!! För jag kan ju inte springa så här!!

Okej, nu till alla glada Svenska Harry Potter fan!! :D Äntligen finns det en tävling även för oss här i Sverige!!! Vill du resa till London med din kompis och få läsa The Beelde of the Bard? Något jag vill vinna! Tänkt att få läsa en av dom sju böckerna!! Tänkt att ens få titta på en av dom! Ojoj, jag måste komma på något bra att skriva. Om du vill tävla gå in här och läs dig vidare. Lycka till alla! Tänk, äntligen en tävling där vi svenskar kan vara med. Vet ni hur många gånger man har blivigt såå besviken för att vi inte har kunnat vara med? Många!

The Tales Of the Beedle Of The Bard

    
   
Handwritten by J.K Rowling


Idag är det min matdag. Sorligt. Jag har inte lust att laga mat. Men får trösta mig med att kl sex är det One Tree Hill! Jag älskar programmet!! Jag trodde nästan att det skulle bli dåligt nu när dom har gjort en "fyra år senare". Men det har blivigt riktigt bra! Nej, kom just på att jag måste plugga SH ikväll. Sammhällets Ekonomi. Fy för det! Nu snöare också. Ingen bra dag det här.


Harry got a shock the first time he looked in the mirror over the kitchen and it shouted,
 "Tuck your shirt in, scruffy,"
- Chambers of Secrets

Abrazoz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0