prueba de nacional

Urk, engelska nationella idag. Skulle skriva om ett minne ifrån en årstid. Jag skrev om london, längtar tillbaka! Måste fara dit inför sista filmerna. Bueno... det gick väl som det gick. Såg Medium nyss, jag förstår inte varför ingen gillar det? Jag älskar det! Okej det är inte bättre än One Tree Hill eller Greys men kommer helt klart där efter någon stans. Es maravilloso! Pero, a veces la programa es horible.
I tisdags fick vi göra värsta roliga grejen med Spanskan. Vi gick till datasalarna och gjorde en användare på http://www.glosor.eu/ . Sjukt rolig sida, har tänkt träna där typ tio minutros por día. Fast det kommer jag aldrig hålla. Men hade blivigt väldigt bra då. Ah, fick värsta idén om att hitta någon spansk sida, typ som apberget. Jag har typ blivigt besatt av spanskan. Så härligt språk! Jag vill verkligen kunna prata flytande en dag. Fast det är lååång väg kvar. Men hoppas på teneriffa till hösten! Nu måste jag sova. Buenas noches.

There was a scramble as everyone tried to seize a pair that wasn't pink and fluffy.
- Chamber of Seacrets

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Det finns ju glosboken.se också :-)

2008-04-18 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0