orientación de cerca

När-OL idag. Det blir så mycket roligare när man får hela banor att köra efter. Jag valde en på 5.3 km. Det gick väl så där, slog inte tjelvars tid... Det var ju mitt mål, men var bara 13 sekunder efter så nästa gång tar jag honom. Haha. El restro de mi familia är fortfarande borta så jag fick tigga skjuts av grannarna (dom som jag var barnvakt åt) och av mormor. Men det gick ju bra... fast fick lite panik igårkväll när jag upptänkte att jag inte hade någon skjuts. Ingen hade tänkt på mig. Men jag tog mig dit och körde banan, sen dusha i klubblokalen och sen hem med mormor, i deras nya bil. Den var nice! Började prata om femdagars, vart vi ska bo osv. Allt verkar superbra, vi ska bo i en sex-bädds-stuga som har bastu! Det lät underbart. Och bara 15 minuters promenad ifrån lindvallen. ¡Estúpendo!

Har nyss ätit makaroner and chees. Det var gott, kanske lite onyttigt. Men jag orkade inte laga till något annat! Men nu ska jag försöka vara duktig och plugga, dels svenska y voy a leer en el libro de espaõl! Voy a limpiar la cocina tambien :( Nu har jag tagit väldigt många citat ifrån Philosopher's stone här ett tag. Snart måste jag byta till La camara secreta... Adios

Ron dropped his wand. Hermione Granger, telling a downright lie to a teacher?
- Philosopher's stone

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0