Ópera de los gatos en mañana då

Haha, det ska bli kul. Två konserter imorgon. En med kören och så ska jag kompa mis compañeras del curso, en el Kattduetten. Vilken härlig teater det blir. Önskade bara att jag skulle få se den jag också. Sitter med ryggen mot dom :( Fast nu börjar jag också bli lite nervös, känns inge bra att deras sång "hänger" på mig, och med en Filippa som sitter och säger en massa nervositerande saker till en blir det inte bättre precis. Kan man säga nervositerande? Det lät lite påhittat kanske? Det är som om man har citerat någonting med nerver. Haha, aja, spela roll. Det går säkert bra imorgon, hoppas jag. What if I play the wrong note?? Huh!?? Okej, inga sånna tankar nu. Hoppas det inte blir senare än kl halv nio imorgon, jag måste hinna hem och se Greys!

Träning idag, men snöpuls. Jag som hade tänkt mig att det skulle vara bart i skogen i fortsättnignen... Och så kommer det mera snö! Vad är det för stil egentlgien? Inget jag gillar iaf, så det var avskalade kartor, så enbart kontroller efter kompassriktning, var lite svårt men Jag och Sofia hittade ganska bra ändå. Sen intervaller i skogen. Det var jobbigt.
När jag kom hem stog det världens maskin på våran gård och jobbade förfullt med träden som vi ska såga ner till ved. Fatta hur stark en sån där traktor maskin måste vara! Den greppade tag om typ 10 träd som om det var tio plockepin-pinnar. So impressed! ¡Estoy hondamente impresionado! Nu blir det nattinatt :)

"Blasted thing," Snape was saying. "How are you supposed to keep your eyes on all three heads at once?"
- Philosopher's stone

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha, nej jag slutar inte alltid sent. Igår hade jag ingen engelska och ingen tyska, och de lektionerna är först på morgonen. Annars när jag skriver om top ten at ten så är det antingen lov eller helg ;D

2008-04-09 @ 08:25:13
URL: http://fabulousfay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0