Dos partes del Harry Potter 7

Åh, vad skönt det vara tt komma tillbaka till hp världen. Har varit jätte borta i över ett halvår. Har inte skrivit på min ff, har inte varit aktiv på apberget. Har inte fortsatt med min hp tidning. Det enda jag har gjort är att sträckläsa böckerna om och om igen. Och typ börja skriva av mig här istället. Men nu ska det få börja vara lite mera hp information här har jag bestämmt. Och det ska jag hålla kvar vid! Om jag inte gör det får ni säga åt mig!


Så nu är det äntligen bestämmt att Deathly Hallows kommer att delas upp i två delar. Jippi! Det känns väldigt bra, då kommer dom nog kunna få med allt det viktiga som dom måste ta med. Det hade inte fungerat med bara 2½ timmar till den boken. Originaltitlarna till filmerna kommer att bli "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I" och "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II". Den första beräknas att ha premiär i November 2010 och den andra delen i Maj 2011. Det kändes mindra bra, jag hade ju hoppats på sommaren 2010, att london resan skulle bli av då. Men vi får väl ta det i november eller Maj istället. Oj vad skoj det ska bli. Hoppas att vi får med oss många ifrån Hp gruppen, vi vill ju vara så många svenskar som möjligt! För det är helt klart en upplevelse man absolut inte får missa! Det är den bästa resan jag gjort i hela mitt liv!

Idag är jag ledig, det känns underbart. Tar upp mina frånvaranden ifrån HP-gruppen idag! :)

"You haven't got a letter on yours," George observed. "I suppose she thinks you don't forget your name. But we're not stupid - we know we're called Gred and Forge."
-Philosopher's stone

Abrazoz

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du kan räkna med mig :)
hoppas bara inget kommer ivägen :)

2008-04-10 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0