Concierto de 8mu

Nu var det ett tag sedan igen. Har haft lkite fullt upp, har inte hunnit skriva varken här eller på apa. Men ikväll for vi tillbaka till TC och såg 8mus konsert. Hjälp vad jag vill tillbaka! Ändå bara köra våran 9mu konsert minst en gång till! Snälla take me back! Jag skulle kunna börja gråta när som helst. Kom lite tidigare än Sanna, Julia, Hanna och dom, så stog utan för och lyssnade på när dom soundcheckade (stavning?), då först körde dom Halo, av Bethany joy lenz, då blev jag jätteglad. Superbra låt!! Och sen när dom slutade spela kom Thomas komentarer! Ah, jag har saknat han! :] Underbar lärare.... Jag ville bara upp på den scenen och köra själv! Hade lätt kunnat köra solo fast än jag är så tímido. Det var så kul att vara tillbaka i den aulan, så många bra minnen! 
Sen blev jag också väldigt förvånad. Jag såg ett par fula byxor hänga på väggen i aulan. Jag ba: Men va?? Varför hänger det ett par jeans på väggen? Men sen såg jag att det var min och sannas bilduppgift ifrån nian!! Så hemskt att dom hängde där så att alla kunde se!
Också kul att träffa Fanny! <3! Fastän det inte blev någon lång stund. Du blev jättefin i håret! Passar super i lugg :)
Åh, jag kommer inte kunna somna ikväll, det enda jag tänker på är TC, och 9mu, och Thomas, daniel och rolf :S

Nu till någonting helt annat. Igår så fyllde Emma Watson 18 år. Felicitaciones para tú! En annan nyhet är att... Helen McRory, som egentligen skulle spela Bellatrix i femte filmen, men gav bort rollen pga graviditet kommer nu spela ingen mindre än Narcissa Malfoy i  Deathly hallows. Som blir dos partes!

Nu måste jag börja lugna ner mig lite. För göra det under Greys... Som börjar om cinco minutos. Och gissa vad?? Vi musik-spanskare kommer typ få åka till spanien, till en musikskola där, och ha utbyte med dom i höst. Oj, vad skoj det blir om det blir av. Och sen blir det ju spanien igen om man fortsätter ända till steg fem. Vilket jag kommer göra. Que divertido!
 
"Can you believe our luck?" said Ron miserably bending down to pick up Scabbers the rat. "Of all the trees we could've hit, we had to get the one that hits back."  
- Harry potter y la camara secreta

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ville jue sitta bredvid dig sanna, Hanna har jag ju träffat skitamkt nu på senare tiden. WÄäääh..
iaf vi måste ses snart :D puss på dig tack

2008-04-17 @ 13:05:13
URL: http://fabulousfay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0