animo teneriffa! enamorada

Jag peppar så mycket Teneriffa. Tänk om dom kommer nu och säger att det inte blir av? Vad ska jag då göra! Hela mitt glada humör finns ju pga den hära resan. Har suttit i typ länge och skrivit spanska nu, ganska kul, fast är lite less på den hära boken nu... La llamaba de Habana... Skönt att ha redovisningen bortgjord på tisdag. Fast jag är redan nervös. Måste få bra betyg. Ska plugga ännu lite mera på http://www.glosor.eu/ haha.

Jag tror inte jag har förstått vilken härlig känsla man kan ha. Och vilken den härligaste jag någonsin har haft är förens nu! Satt och tänkte tillbaka på el verano idag. Estuvo verkligen enamorada de ..... Om ni inte vet vad det betyder, stackars er som går miste om en sån viktig information här ^^ Pues bien, att jag inte fattade det entonces! Estoy tonto. Det värsta är att jag inte tror att jag kan släppa det. Det går som i omgångar, men det kommer alltid tillbaka! Voy a estar loco.
I'm sorry, for all the things I didnt say, but its too late, and now you´re gone so far away.
Okej, INGEN bra låt, men så är det.


Jag måste gå och sova nu snart, men har inte lust till det. Måste packa danskläder och middag till imorgon först. Fick föresten en massa nya kläder, eller gammla kläder ifrån siri, som blivit försmå för henne. Kulkul för mig säger jag bara! :D Gratis kläder tackar man aldrig nej till.

"Nibbles?" he said sweetly, offering them a bowl of peanuts covered in fungus.  
-Peevs, chamber of seacret's

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sov Gott:)

2008-04-20 @ 23:12:56
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0