Ahora, adios Umeå

Ska jag typ ner till uppland, jag har fortfarande inte ´förstått det typ. Känns nervioso! Tycker synd om er som får ha med mig i laget. Pues bien... Hoppas det går någolunda bra iaf. Fick höra nu att jag inte ska köra på natten, wihoo säger jag bara! Jag har dåliga minnen från natt-OL. Haha, slocknande pannlampor i ingenstans är inte kul. Jag ska iaf göra mitt bästa. Wish me good luck! ¡Desea una buena suerte para mi! Haha, vet inte om man kan säga så, men ändå. Jag slapp iaf göra provet idag. Hoppas det gick bra för er andra. Men det gjorde det säkert. Nu blir det lång lång bussresa. Så måste gå nu. Adios Umeå!


 Hoppas det inte blir blött, Fast vad gör det...? xD xD

Snape: "Longbottom causes devastation with the simplest spells, we'll be sending what's left of Finch-Fletchley up to the hospital wing in a matchbox."
-
Chamber of seacrets, tänk att snape var god iaf.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag klippte Nina :D

2008-04-29 @ 16:03:42
URL: http://fabulousfay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0