10 mila?

Hjäälp! Tjelvar vill att jag ska följa med på 10-mila. Orienteringstävling i lag. Jag kommer ju sabba hela alltet för dom! Då springer man ju för en massa andra, inte bara för en själv. Då har man ju värsta ansvaret! Och han ringer nu!?? Dom ska ju fara i morgon kl 12, jag har ju ensemble uppspelning och allt, hur ska detta gå?? Och jag och sanna skulle ju vara dj:s på stöcke discot... då slipper ju elina iaf mig, en possetiv sak. Man alvarligt, jag kan inte vara med där!? Jag har aldrig sprungit budkavle jue, jag kommer förstöra för alla. Är redan supernervös för om det blir av jue! Aah, jag kommer inte klara mig! Nu måste jag ringa mamma och säga det hära. hahah har ju typ panik, var tvungen att skriva av mig det, kunde inte säga det till någon,  alla är ju typ borta, undrar vart dom är :S

"Dobby is used to death threats, Sir. Dobby gets them five times a day at home."
- Stackarn, Chamber of seacrets

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0