Söndag

Söndagar måste vara den tråkigaste dagen! helt klart! Det enda som finns att göra är typ att plugga, och det måste man alltid+att det regnar och blåser. Jag måste erkänna att det här känns som om det kommer bli en Toppendag!! eeh, inte.

En sak har iaf gjort mig glad, jag har hittat en eller faktsikt två st harry potter bårdrar som jag gärna skulle vilja ha i min klädkammare när det blir dags för att inreda den. Det är ju ändå ingen annan än jag som kommer vara där så då kan jag väl lika gärna få va lite nördig...? snälla!  Okej, den finns på ebay och den verkar vara ifrån USA eller UK, men man kanske kan hitta någon här i sverige. Om du vet var -säg till!

Vilken tycker ni? Jag tkr den till höger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0