Skolan tar verkligen aldrig slut, lr hur?

Härlig förmiddag, estetisk orientering, sedan matte och sen spanska i en och en halv timme. Men jag kan typ inte klaga, gillar nästan alla dom lektionerna. Spanska är jättekul, man blir så glad när man märker att man kan prata ett annat språk! xD... så det är kul, sen går ´matten ju bra, typ bara repetion ifrån 9an. Men sen när man slutar sent, och inte kommer hem förens kl 10 i 5 är man så less på skola, och orkar inte fortsätta med den här hemma!!!! Men, det måste man iaf, det är dåligt :/ Men, det är bara att ta en dag i taget... och jag vill bli läkare, och hur har jag tänkt orka plugga typ 10 år till det om jag inte orkar med en månad på gymnasiet!?!? Jag tror jag pluggade för mkt i nian, nu är jag så sjukt skoltrött och orkar INTE plugga.
(tog en paus som rebecca sa, och det är härligt :) )

"They don't know we're not allowed to use magic at home.
I'm going to have a lot of fun with Dudley this summer..."

(HPATPS)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0