Rebecca underbara vän!

Att det finns sånna som du är ju sjukt, du ställer alltid upp, och du är alltid bäst på allting också! Förstår inte hur man kan vara lojalast i världen, duktigast i skolan, ha bästa personligeten, och vara bäst i allt annat också? Du är så mkt gjord av kärlek och vill bara tacka dig för att du finns!! :D TACK!

Och nu så sitter hon och rättar min engelska. (bokrecention av Order of the phoenix) Tack. för hjälpen, du ska få igen det sen någon gång, inte för att jag kan rätta dina grejer kanske, är för dålig för det. Men, på något vis iaf.

Ikväll ska jag läsa mycket i OOTP, känner att jag har det hummöret, helst skulle jag vilja läsa ännu mera av sjuan, men måste ju läsa ut femman till skolan. Eller egentligen är det ju bara att säga att jag har läst ut den. (läst den 5 ggr tidigare ändå så).. men jag gillar inte att ljuga. Så, det får bli mkt läsning innan jag ska sova inatt.

 Oh, jag känner mig precis som Peter, jag är LESS på att plugga!!! och vi har SH prov på fredag :/

Citat:
"Myrtle," said Harry in outrage. "I'm-I'm not wearing anything!" (GOF)

Kram godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0