Lumos!

Yeey, äntligen fredag!! okej, jag har inte behöft vänta så länge, känndes som om det var måndag igår!
Idag vare sammhällskunskapsprov, och BLÄ vad dåligt det gick. G-delen gick bra, men sen var det himmla diskutions frågor som jag inte fattade någonting alls om. Det var typ det svåraste provet jag gjort hela mitt liv! -Ska hela gymnasiet bli så här svårt? Då blire ju inge läkarutbildning för mig iaf...!

Idag hade vi spanska, och hjälp vad kul, jag kommer aldrig glömma vad ljus är på spanska.  Luminoso/a, ser ni likheten till Lumos? (ljus på latin, och på hp språk :D) Det var skojjit! Sen när vi slutat spanskan stog det på "informationsTVn"  någonting med Känner du dig stressad? blablabla. Men i mina ögon stog det klart och tydligt Sorteringshatten... Jag måste ha läst för mkt den här veckan!

Nu ska jag skriva novell, om jag kommer på någon... Seya!

"Are you insane? Of course I want to leave the Dursleys! Have you got a house? When can I move in?"
(POA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0