HPATOOTP

Yeah, då var jag nästan färdig med borecentionen av min "överkurs"Den har tagit hela långa dagen! ... okej, jag kanska har gjort en del andra saker också. Men ändå! Jag är rätt så nöjd, i alla fall med den delen då jag skulle skriva om JKs team, massages, language and Technic. Weheey, första gången jag säger att jag är nöjd med något, kanske iaf.

Och sen blire någon ny orieteringsträningsgrupp. Ska bli skoj, jag ser framemot att komma i bättre form, och helt klart att bli bättre på att orientera, jag orkar inte med att komma sist längre, eller det är ju skoj ändå...men hade varit helt klart roligare om jag vann någon gång. Hoppas det blir mera tjejer också som nappar på det. Kan inte fatta att jag är den enda 91:an som orienterar i hela västerbotten? det är weird, OL är ju svinskoj! Tkr jag iaf...

 
<<<Emma i ballet shoes, hoppas den kommer till sverige! :D>>>
She goes blondie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0